بازدید جمعي از مهندسين و دست اندركاران تاسيسات از كارخانجات پژتن و تییمه

فهرست مطالب

در تاریخ 19 شهریور 1396 هیئتی ده نفره متشکل از نمایندگان و مهندسین و ساير متخصصين امر از طرف شرکت نماد برتر و سوپرپكس جهت بروز رساني اطلاعات و بازديد از كارخانجات تييمه و پژتن تهران را به مقصد ميلان و بلگراد ترک نمودند.

شرکت پژتن اولین میزبان این هیئت  برای آشنایی هر چه بیشتر افراد گروه با برند مطرح خود، بازدید های اختصاصی از کارخانه و کارگاه های تخصصی را تدارک دیده بود.
بدليل ابعاد بسار گسترده اين كارخانه ابتدا بازديد كنندكان با اتوبوس اختصاصي مناطق مختلف كارخانه را مشاهده كرده و سپس در ادامه بازديد از سالنهاي مختلف توليد و سيستم انبار را در برنامه خود داشتند. تنوع محصولات توليدي و همچنين حجم توليد انبوه اين كارخانه ( با توليد ٥٠،٠٠٠،٠٠٠ تن در سال) از نكات برجسته اين بازديد بود. بازديد كنندگان همچنين در كارگاه آموزشي در ارتباط با سيستم جديد پوش فيت شركت بنام اس-لاين و همچنين سيستمهاي كفشور جديد و نو آورانه شركت نمودند.
پذيرايي از ميهمانان در هتل مجلل ايزوور انجام گرفته و برنامه هاي متعدد جانبي را نيز در بر ميگرفت.
میزبان بعدی بازديد كنندگان شرکت تییمه از كشور ایتالیا بود. اين شرکت با برنامه ريزي دقيق، بازدید از سه کارخانه معظم و برگزاری کارگاه های فوق تخصصی را در برنامه خود داشت. حجم توليد بسيار انبوه قطعات برنجي، صادرات به اكثر كشورهاي جهان و ازجمله آمريكا، استفاده حداكثري از سيستم ربات در توليد و تعداد اندك نيروي انساني در بخش توليد، سيستم يكپارچه كنترل توليد مابين كارخانجات مختلف، و كنترل كيفي بسيار بالا در بخش نهايي از نكات قابل توجه اين بازديد بود. صدها دستگاه توليد اتصالات برنجي با سرعتي باور نكردني مشغول توليد اين قطعات بودند؛ در بازديد از يكي از اين دستگاهها تعداد توليد حدود هفتصد هزار قطعه در طول سه شبانه روز ( توليد حدود ٢٥٠،٠٠ قطعه برنجي در هر روز بتوسط فقط يكي از دستگاهها) جلب توجه ميكرد.
در ملاقات مديران شركت تييمه و  نماد برتر، اقاي مهندس خسرواني ضمن تجليل از 15 سال ارتباط تنگاتنگ این دو شرکت ضمن اهداي پرچم يادبود اين ديدار از اقاي گنوتي بدليل حمايت هاي همه جانبه شركت تييمه قدرداني بعمل آوردند.
در بخش پاياني اين سفر گروه بمدت يك شبانه روز در شهر زیبا و تاريخي میلان اقامت داشته و از نقاط ديدني از جمله كليساي معروف و بسيار باشكوه  دومو بازديد نمودند.
گروه بازديدكنندگان در تاریخ 26 شهریور شهر میلان را به مقصد ایران ترک نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.