دستاوردهای نوین صنعت تاسیسات در ایران

دستاوردهای نوین صنعت تاسیسات در ایران

فهرست مطالب

سالن کنفرانس هتل استقلال در تاریخ 29 مهر ماه سال 1395 میزبان مهمانان سمینار “دستاوردهای نوین صنعت تاسیسات در ایران” بود. این سمینار توسط مجموعه سوپرپکس تنظیم و گردآوری شد. مدعوین سمینار جمعی از فعالان و متخصصین صنعت ساختمان از اقصی نقاط ایران بودند.

مدیریت مجموعه سوپرپكس آقاي مهندس رضا خسروانی در جایگاه نخستین سخنران، از سیاستها و استراتژیهای سوپرپکس در طول سالهای گذشته سخن گفته و روند عملکرد و سیاستهای اجرایی مجموعه و استراتژیهای مورد نياز برای رشد و ترقی صنعت تاسیسات از مهمترین مباحثی بودند که به آن پرداخته شد.
نمايندگاني از شركتهاي تيممه و پژتن (شركاي تجاري سوپرپكس) سخنرانان بعدي در اين سمينار بودند. آقای یسری سعد مدیر بخش صادرات شرکت تییمه از محصولات جدید برند تییمه پرده برداری فرمودند و درباره تکمیل سبد کالایی مجموعه سخن گفتند.
همچنين آقای نیکولا نواکویچ، نماینده شرکت پژتن از سیستم کاری و به روز شرکت سخن گفته و محصولات جدید و متنوع خود را در معرض نمایش قرار داده و به شرح آن پرداختند. ايشان ضمن معرفي كفشورهاي پژتن از تغييرات اعمال شده جهت تطابق این محصولات با سيستم اجرايي در ايران نيز سخن گفتند.
مهندس اژدری، مسئول بخش فنی مجموعه سوپرپکس سخنران بعدی سمینار بودند که درباره جدید ترین سیستم کنترل یوپونور (سیستم Smartix) سخن گفتند و تمامی جزییات مربوطه را شرح دادند. ايشان ضمن برشمردن مزيتهاي سيستم Uponor Smartix Wave Plus كه به تازگي از طرف شركت يوپونور معرفي شده به توضيح در مورد نحوه كنترل حرارت منازل از طريق گوشي همراه نيز پرداختند.
 آقای علي ریحانی، مدیر امور بازرگانی مجموعه به عنوان آخرین سخنران محصولات برند ترلبورگ (عایقعهای رطوبتی) را در معرض نمایش حضار قرار داده و معرفی پروژه‌های نمونه این برند را در سرتاسر ایران ضمیمه سخنان خود قرار دادند.
در پايان سمينار به پاس گرامیداشت فعالیتهای برخی از نمایندگان، مجريان، و پرسنل با سابقه بيش از ١٥ ساله شرکت با لوح تقدیری از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.