استقبال از سوپرپکس در دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه

استقبال از سوپرپکس در دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه

فهرست مطالب

شرکت سوپرپکس با حضور در دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه به ارائه دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه تاسیسات پرداخت.

عسگر صالحی‌تبار، نماینده‌ی سوپرپکس در استان آذربایجان غربی، با بیان این مطلب گفت: سوپرپکس در استان آذربایجان غربی بی‌رقیب است، استقبال از غرفه‌ی سوپرپکس در دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه بیش از انتظارات بود. نمایشگاه دوازدهم صنعت ساختمان ارومیه که از 4 تا 7 خردادماه برگزار شد، آنچنان که باید، مورد استقبال مخاطبین قرار نگرفت اما با این حال، مراجعه کنندگان زیادی از غرفه‌ی سوپرپکس بازدید کردند که بیش از حد توقع و انتظارات ما بود.
صالحی‌تبار خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی، ازجمله استان‌های سردسیر کشور است که بسیاری از ایام سال را در دمای زیر صفر درجه می‌گذراند. این مسئله از جمله مواردی است که در ساختمان سازی بومی، مورد توجه قرار گرفته است. از این رو با توجه به مقاومت بالای لوله‌های سوپرپکس در مقابل یخ‌زدگی، استقبال از این محصول در بخش شمال غربی کشور، رو به افزایش بوده است. این نماینده‌ی فروش تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی هرگز به تبلیغات محیطی برای معرفی محصول خود روی نیاورده‌ایم. آنچه که محصولات سوپرپکس را تبلیغ میکند، انجام پروژه‌های موفق و ارائه‌ی پروژه های موفق است که توانسته به صورت تصاعدی، نظر کارشناسان، مجریان طرح و سازندگان را به خود جلب کند.

عسگر صالحی‌تبار در پایان گفت: اگر بگویم محصولات سوپرپکس در نوع خود در شهرستان‌های استان آذربایجان غربی بی‌رقیب است، سخن گزافی نگفته‌ام. در حال حاضر سوپرپکس در مقایسه با محصولات مشابه، تقریبا بی‌رقیب است. کارشناسان و سازندگان با نگاهی اجمالی به فعالیت‌های صنعت ساختمان استان می‌توانند بر این ادعا تکیه کرده و با اطمینان کامل از محصولات سوپرپکس در پروژه های خود استفاده فرمایند. خاطرنشان می‌شود دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه از روز 4 تا 7 خردادماه سال جاری با حضور موفق شرکت سوپرپکس برگزار شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.